^Powrót na góre
baner

spsm


 

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu

Zobowiązujemy się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej szkoły oraz serwisu BIP

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób Głuchych. 

Nie wszystkie fotografie zamieszczone na stronie posiadają deskrypcję - opisy są dodawane sukcesywnie do starszych zdjęć.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 05.08.2021

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 24.03.2023.

Oświadczenie sporządzono dnia 05.08.2021. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt przez sekretariat - adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  nr telefonu: 18 449 60 90. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Zespół Szkół Nr 3 im. B. Barbackiego w Nowym sączu
oraz wchodzące w jego skład:

VI Liceum Ogólnokształcące,

Technikum Przemysłu Mody
oraz Branżowa Szkoła nr 6 i I stopnia

ul. Szczęsnego Morawskiego 2, 33-300 Nowy Sącz

Do budynku prowadzi wejście od ul. Morawskiego poprzedzone stopniem. wewnątrz znajdują się schody prowadzące na poziom parteru. 

Sekretariat Kierownika Kształcenia Zawodowego jest na końcu korytarza. Sekretariat i dyrekcja szkoły mieszczą się na końcu korytarza I piętra.

W budynku brak podjazdu dla wózków oraz windy.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Nie posiadamy pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących

Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie poświęconej temu tematowi.

Aplikacje mobilne

Szkoła wykorzystuje aplikację Dzienniczek VULCAN 

GODZINY PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ

Rok szkolny 2021/2022

PONIEDZIAŁEK  9:00 - 17:30

WTOREK             8:50 - 12:50

ŚRODA                9:00 - 13:10

CZWARTEK         9:00 - 12:00 ... 12:30 - 17:30

PIĄTEK               8:50 - 12:20

Projekt Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych

ckz logoPROJEKT

„Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś priorytetowa: Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2. Rozwój Kształcenie zawodowego, Poddziałanie 10.2.2. Kształcenie zawodowe uczniów – SPR. o numerze RPMP.10.02.02-12-0025/19


Łączna wartość projektu wynosi 4,821,898.26 zł w tym dofinansowanie z UE 4,098,613.52 zł
Nazwa i adres instytucji realizującej projekt: Miasto Nowy Sącz – Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz


Data realizacji projektu: od 2020-02-01 do 2022-12-31


W projekcie biorą udział szkoły:
ZSE – Zespół Szkół Ekonomicznych ul. Grodzka 34, 33-300 Nowy Sącz
ZS2 – Zespół Szkół nr 2 im. Sybiraków, ul. Królowej Jadwigi 29, 33-300 Nowy Sącz
ZS3 - Zespół Szkół Nr 3 im. Bolesława Barbackiego, ul. Szczęsnego Morawskiego 2, 33-300 Nowy Sącz
ZS4 - Zespół Szkół Nr 4, ul. Świętego Ducha 6, 33-300 Nowy Sącz


Projekt skierowany do uczniów publicznych i niepublicznych szkół i placówek systemu oświaty kształcących się w województwie małopolskim oraz kadry publicznych i niepublicznych szkół i placówek systemu oświaty w województwie małopolskim.
Celem projektu: jest zwiększenie szans na zatrudnienie absolwentów szkół zawodowych, dzięki poprawie efektywności kształcenia zawodowego, realizowanego we współpracy z pracodawcami poprzez działania w obrębie branży administracyjno-usługowej w województwie małopolskim.


Osiągnięte efekty (korzyści) dzięki realizacji projektu: nabycie dodatkowych kwalifikacji, dodatkowych kompetencji przez uczniów, podniesienie kwalifikacji zawodowych nauczycieli przedmiotów zawodowych lub praktycznej nauki zawodu szkół ponadgimnazjalnych, programy współpracy ZSE, ZS2, ZS3 i ZS4 z pracodawcami poprzez organizację staży zawodowych dla uczniów, tworzenie w ZSE, ZS2, ZS3 i ZS4 warunków zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej poprzez wyposażenie/doposażenie/adaptację w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni. Pomoc stypendialną dla szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów zawodowych, doradztwo zawodowe dla uczniów.
Każdy uczestnik projektu może brać udział w kilku formach wsparcia.


Rekrutacja będzie prowadzona przez cały okres realizacji projektu. Osoby zainteresowane serdecznie prosimy o kontakt z opiekunem projektu Panią mgr Danutą Wydrzyńską. Informacje o terminach rozpoczęcia rekrutacji na poszczególne formy wsparcia zamieszone będą na tablicy ogłoszeń oraz przez e-dziennik.


Zakres wsparcia projektu:
1.Kursy wyposażające uczniów w kompetencje zawodowe:
- Kurs „Komputerowe projektowanie odzieży”
- Kurs „Szycie odzieży skórzanej”
- Kurs „Projektowanie i wykonanie odzieży dziecięcej – wyprawka dziecięca”
- Kurs „Techniki komputerowe w hafcie”
- Kurs „Dekoracja wnętrz”
- Kurs „Makijaż, wizaż i stylizacja twarzy”
- Kurs „Podstawy pakietu CorelDRAW Graphic Suite”
2. Kursy certyfikowane kończące się uzyskaniem kwalifikacji:
- Kurs "Prawo Jazdy kat.
3.Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze:
- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki
- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego
- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki
4.Doradztwo edukacyjno-zawodowe:
- Doradztwo edukacyjno-zawodowe
5.Staże zawodowe dla uczniów:
- Staże zawodowe
6. Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych:
- Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów zawodowych
8. Kursy kwalifikacyjne lub szkolenia doskonalące dla nauczycieli w zakresie tematyki związanej z nauczanym zawodem:
- Kurs dla nauczycieli „Obsługa systemu Optitex”

9. Wzmocnienie współpracy szkół zawodowych z uczelniami - wizyty zawodoznawcze dla uczniów
- Wyjazd nr 1 - Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach
- Wyjazd nr 2 - Szkoła Wyższa VIA MODA w Warszawie i Politechnika Łódzka
- Wyjazd nr 3 - Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi -Wdział Tkaniny i Ubioru, Ariadna - Fabryka nici, Centralne Muzeum Włókiennictwa

10. Adaptacja i wyposażenie pracowni:
- Adaptacja i wyposażenie pracowni włókienniczej
- Wyposażenie pracowni projektowania odzieży
- Wyposażenie pracowni technologicznej
- Wyposażenie pracowni kreowania ubioru

 

1 FORMULARZ REKRUTACYJNY 1 FORMA WSPARCIA - UCZEŃ

2 PO ZAKWALIFIKOWANIU - UCZEŃ

3 KOLEJNE FORMY WSPARCIA - UCZEŃ

REGULAMIN UCZESTNICTWA - UCZEŃ

ZAŁĄCZNIK 7 REZYGNACJA Z UDZIAŁU - UCZEŃ 

 

http://www.inkubator.nowysacz.pl/index.php?menu=37

Copyright © 2013. ZS3 Rights Reserved.


Facebook