^Powrót na góre
baner

Wigilia klasowa

Pewnego poranka przyszliśmy do szkoły w wesołych nastrojach by połamać się opładkiem, życzyć sobie wszystko co najlepsze, pobyć ze sobą, porozmawiać przy świątecznym stole i pośpiewać razem kolędy.

Wycieczka do Pragi

W dniach 17-19 września 2014r. całą klasą oraz szczęśliwymi wybrańcami z innych klas II udaliśmy się na wycieczkę do Pragi. Droga była baaaardzo męcząca, jednak nie poddaliśmy się i ruszyliśmy zwiedzać stolicę Czech. Zobaczyliśmy wiele ciekawych zabytków, poznaliśmy trochę kulturę Czechów. Pierwszy dzień minął nam bardzo szybko, a naszym jedynym marzeniem było jak najszybciej znaleźć się w hotelu. Nazajutrz obudziliśmy się pełni energii i ruszyliśmy na dalsze poznawanie Pragi, gdzie spotkaliśmy wielu sympatycznych ludzi. Ostatniego dnia pojechaliśmy w Góry Stołowe. Tam nasza "kochana" pani przewodnik, której nikt nie lubił, dała nam nieźle w kość. -.- Ale mimo wszystko wycieczka się udała, a wszyscy do dzisiaj mają z niej piękne wspomnienia. Wycieczki w VI LO z obecną klasą IIa (2013-2016) zawsze szałowe! BO Z DZIENNIKARZAMI NAJLEPIEJ

Praga

Warsztaty Dziennikarskie

W kwietniu 2014r. odbyliśmy dwudniowe warsztaty w Krakowie. W pierwszym dniu zwiedziliśmy telewizję TVN, gdzie poznaliśmy tajniki pracy na planie. Na własne oczy zobaczyliśmy studio nagrań „Rozmów w toku” oraz „Szpitala”. Pan reżyser bardzo ciekawie opowiadał o pracy w telewizji. Pozwolił nam również spróbować obsłużyć kamerę, co było trudnym zadaniem. Następnie nagraliśmy swoje własne

„Rozmowy w tłoku”. Po tej ciekawej lekcji, udaliśmy się do Radia Kraków, gdzie dwaj przemili panowie opowiadali nam o pracy w radiu. Oprowadzili nas po cały studiu. Tam mieliśmy możliwość usłyszeć „na żywo” audycję, która w tym momencie była nadawana na antenie. Mogliśmy również profesjonalnie nagrać swój głos i sprawdzić jak brzmimy w radiu. Po tych dwóch fascynujących lekcjach, pojechaliśmy do teatru „Bagatela”. Tam obejrzeliśmy komedię „Odlotowe narzeczone”, która z pewnością przypadła wszystkim do gustu. Gdy spektakl dobiegł końca na dworze czekała na nas niemiła niespodzianka. Deszcz padał nieubłagalnie. Niewiele osób miało coś przeciwdeszczowego, dlatego wszyscy biegliśmy do autobusu. Mokrzy, ale mimo wszystko szczęśliwi dotarliśmy do schroniska. Następnego dnia zwiedzaliśmy Kraków. W tym dniu też nie sprzyjała nam pogoda, bo mocno wiało. Jednak mimo trudnych warunków, z resztkami sił, dotarliśmy do Banarki. Po dwóch godzinach mile spędzonych w galerii, ruszyliśmy do domu. Mimo wszystkich przeszkód, jakie stanęły na naszej drodze, nasza pierwsza wspólna wycieczka udała się, a kolejne mogą być tylko lepsze.

2014

Guzik

Pewnego marwcowego dnia udaliśmy się z całą klasą na coroczny festiwał "Guzik z Pętelką" głównie by dopingować nasze koleżanki. Otóż na tym koncercie wystąpiły nasze gwiazdy. Zaśpiewała Łucja Cięciel utwór pt. "Tęczowy", Sandra Trojan francuską piosenkę "Je veux", zaś Natalia Banach zachwyciła nas swoim tańcem nowoczesnym. Jesteśmy dumni z naszych koleżanek.

Ia

Iaa

Ia2013

Koncert

W piękny marwcowy dzień w naszej szkole odbył się koncert o miłości, w którym zaśpiewały dwie nasze utalentowane kolezanki. Mogliśmy usłyszeć w utworze "Karmelove" Łucję Cięciel a Karolinę Woźniak wraz ze swoją koleżanką Eweliną Hajduk w piosence "Just a kiss".

537119 512119205563445 273326918 n

1962684 512119188896780 1659102458 n

Copyright © 2013. ZS3 Rights Reserved.